loading...
سایت سرگرمی تودرتو | کسب درآمد بالا | tudartu
محصولات پر فروش
محصولات ویژه
آخرین ارسال های انجمن
رضا بازدید : 2309 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)

 

براي از بين بردن لک‌ها تنها نبايد سراغ ليزر و کرم‌هاي گران‌قيمت رفت، مي‌توان با کرم‌ها و ماسک‌هاي خانگي ،را تا حد زيادي کمرنگ کرد يا حتي از بين برد.

اين روزها خريدن کرم‌هاي پوستي کمي سخت است به‌خصوص کرم‌هاي لکه‌بر که نسبتا قيمت‌هاي گراني هم دارند ولي نگران نباشيد. براي از بين بردن لک‌ها تنها نبايد سراغ ليزر و کرم‌هاي گران‌قيمت رفت، مي‌توان با کرم‌ها و ماسک‌هاي خانگي لک‌ها را تا حد زيادي کمرنگ کرد يا حتي از بين برد.

ماسک خيار و جعفري بسازيد

يك خيار له کنيد و 5 قاشق غذاخوري از آن را با 5 قاشق غذاخوري جعفري له‌شده مخلوط کنيد و 5 قاشق روغن کنجد به آن بيفزاييد. اين مخلوط را در بطري شير درداري بريزيد و در آن را محکم ببنديد و بعد اين شيشه را چند روز در محلي تاريک نگهداري کنيد و چند روز از آن را روي جوش‌ها بماليد تا 20 دقيقه بماند و سپس بشوييد.

هم لايه‌بردار، هم مرطوب‌کننده و هم تونر

گوجه‌فرنگي: 2عدد

ليموترش: يك عدد

آرد جو دوسر

جوش‌شيرين: 2 قاشق‌غذاخوري

عسل: يك قاشق غذاخوري

آب 2 گوجه‌فرنگي تازه را بگيريد و آن را صاف کنيد البته پالپ‌هاي آن را نگه داريد، بعد آب يک ليموي تازه را هم با آب گوجه‌فرنگي مخلوط کنيد. مقداري آردجو دوسر با آب مخلوط کنيد تا حالت خميري شکل پيدا کند تا ماده لايه‌بردار درست شود، حالا صورت‌تان را با اين ماده خميري بشوييد و روي قسمت‌هاي لک يا دانه‌هاي سرسياه بيشتر تمرکز کنيد، بعد صورت را کامل آب بکشيد و با يک حوله تميز خشک کنيد.

 5 ماسک خانگی برای از بین بردن لکه های صورت,www.tudartu.ir



ماسکي ضدلک بسازيد

شيرخشک: 2 قاشق غذاخوري

آبليمو: 2 قاشق غذاخوري

عسل: 4 قاشق غذاخوري

همه اين مواد را با هم مخلوط کنيد تا ماده حالت خميري پيدا کند، آن را به صورت بماليد و اجازه دهيد حدود 20 دقيقه روي پوست بماند، بعد صورت را بشوييد و روي صورت مقداري ماست ساده بماليد، حدود 10 دقيقه صبر کنيد و بعد صورت را بشوييد.

ماسک سيب براي از بين بردن لک‌ها

سيب: يك عدد

شير: مقداري، ليموترش: 2عدد

شکر: 3 قاشق غذاخوري

يک سيب کوچک را با مقدار کمي شير در مخلوط کن بريزيد و بعد به آن آب دو تا ليموترش را اضافه کنيد و درنهايت 3 قاشق شکر در آن بريزيد. خوب مخلوط کنيد سپس مخلوط را کمي بجوشانيد، اجازه دهيد تا خنک شود و حدود 45 دقيقه روي پوست بگذاريد، هفته‌اي سه‌بار اين ماسک را استفاده کنيد، بهتر است شب‌ها روي صورت بگذاريد که ديگر بيرون نرويد.

لک‌‌هاي کوچک را از بين مي‌برد

ليموترش: يك عدد

شير: 2 قاشق غذاخوري

پالپ‌ آلوورا: مقداري

آب ليموترش را بگيريد و با شير مخلوط کنيد و بعد روي مناطق لکه‌دار پوست بماليد. وقتي اين ماده روي پوست خشک شد، روي آن پالپ آلوورا بگذاريد و بعد روي آن را با چسب يا پارچه‌اي ببنديد و اجازه دهيد تمام شب باقي بماند.
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات ویژه فروشگاه با تخفیف عالی
درباره ما
Profile Pic
سایت تودرتو فعالیت خود را در زمستان 1391 شروع کرده و به سرعت در حال ارتقاء می باشد.با عضویت و شرکت در بحث ها از وبگردی لذت ببرید و با اشتراک گذاری پست دلخواه خود در شبکه های اجتماعی مطالب را به دوستان خود نشان دهید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟