loading...
سایت سرگرمی تودرتو | کسب درآمد بالا | tudartu
محصولات پر فروش
محصولات ویژه
آخرین ارسال های انجمن
رضا بازدید : 1156 یکشنبه 04 فروردین 1392 نظرات (0)

 

عشق چيست؟ سئوال جالبيه؟ نه؟ مي‌خواهيم با هم بخونيم و ببينيم بچه‌هاي دوست داشتني درباره عشق و عاشق شدن چه مي‌گويند. بعضي جواب‌ها خنده دارند بعضي‌ها شگفت انگيز اما شما مي‌توانيد حرف‌هاي بسياري را در اين جملات کوتاه بچه‌ها درک کنيد. پس من تصميم گرفتم که خنده دارترين زيرکانه ترين اين جمله‌ها رو براي شما بنويسم. اميدوارم لذت ببريد!

۷ پاسخ جالب به سوال: عشق چیست؟,www.tudartu.ir


1-وقتي مادربزرگم رماتيسم گرفت ديگه نمي‌تونست خم بشه و ناخن هاشو بگيره پس پدربزرگم اين کارو براش انجام ميده حتي وقتي که اونم دستاش رماتيسم گرفت بازم اين کارو ترک نکرد. من فکر مي‌کنم اين عشقه!


2-عشق يعني وقتيکه ميري بيرون و خوراکي مي‌خوري و به کسي که کنارت نشسته از سيب زميني سرخ کرده‌ات ميدي بدون اينکه فکر کني اونم بهت  خوراکي ميده يا نه!


3-عشق يعني اينکه همش اينو اونو ببوسي بدون اينکه از بوسيدن خسته بشي. اينکه همش بخواي با کسي که دوستش داري باشي و ازش جدا نشي! اين عشقه!


4-مادرم ميگه من دنبال مردي هستم که مهربون باشه! اما من مي‌خوام براش مردي پيدا کنم که قدبلند و خوش تيپ باشه!


5- عشق يعني اينکه هيچ وقت به کسي که دوستش داري “نه” نگي!!!- شما باورتون ميشه اينو يه بچه گفته باشه!!!


6-عشق تو رو پيدا مي‌کنه؛‌حتي اگر تو دنبالش نگردي. من از وقتي که پنج سالم بود همش خودمو از عشق قايم مي‌کردم اما دخترا همش دنبال من بودن!!

7-عشق يعني وقتي که مامانم واسه بابا قهوه درست مي‌کنه و قبل از اينکه اونو بهش بده يه خورده شو مي‌چشه تا مطمئن بشه مزه‌اش خوبه.

برچسب ها دانستنی , عشق , عاشقانه , معما ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات ویژه فروشگاه با تخفیف عالی
درباره ما
Profile Pic
سایت تودرتو فعالیت خود را در زمستان 1391 شروع کرده و به سرعت در حال ارتقاء می باشد.با عضویت و شرکت در بحث ها از وبگردی لذت ببرید و با اشتراک گذاری پست دلخواه خود در شبکه های اجتماعی مطالب را به دوستان خود نشان دهید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟