loading...
سایت سرگرمی تودرتو | کسب درآمد بالا | tudartu
محصولات پر فروش
محصولات ویژه
آخرین ارسال های انجمن
رضا بازدید : 1469 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

 

اگر شما هم از افراد علاقمند به ژله هستيد طرز تهيه ژله شيرنارگيل را در ادامه فرا بگيريد.

ژله يکي از دسرهايي است که بسياري از خانمها دوست دارند بخصوص در مهمانيها درون سفره بگذارند؛ هم به زيبايي و تزئين سفره کمک مي‌کند، هم با آن تنوعي به مخلفات سفره داده‌اند. اگر شما هم از اين افراديد، طرز تهيه ژله شيرنارگيل را در ادامه فرا بگيريد.

مواد لازم :


 آگارآگار رشته‌اي      20 گرم
 شکر      به مقدار لازم
 شير نارگيل     200  گرم
 آب      1 ليتر

ژله شیر نارگیل, تهیه ژله شیر نارگیل

 


 

طرز تهيه :
در يک شيرجوش مناسب يک ليتر آب را جوش آورده و آگارآگار را به آن افزوده تا حل شود و اجازه دهيد تا چند دقيقه‌اي بجوشد تا به غلظت مناسب برسد. براي تست زمان مناسب کمي از مايع را در قاشقي بريزيد و بعد از اينکه کمي سرد شد با دو انگشت از آن برداريد اگر بين دو انگشت کش آيد آماده برداشتن است در غير اين صورت زمان بيشتري به جوشيدن اختصاص دهيد.
وقتي مايع آماده شد شکر را تا حدي که شيريني آنرا دوست داريد اضافه کرده و سپس شير نارگيل را اضافه کنيد و مقداري هم زده تا مواد با هم مخلوط شوند.
ژله را در قالب مورد نظر ريخته و در يخچال بگذاريد تا ببندد. براي بيرون آوردن از قالب کافي است لبه‌هاي ژله را با چاقو از قالب جدا نموده، ظرف مورد نظر را روي قالب گذاشته وقالب را برگردانيد. روي ژله را به دلخواه تزئين کنيد.


منبع : jamejamonline.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات ویژه فروشگاه با تخفیف عالی
درباره ما
Profile Pic
سایت تودرتو فعالیت خود را در زمستان 1391 شروع کرده و به سرعت در حال ارتقاء می باشد.با عضویت و شرکت در بحث ها از وبگردی لذت ببرید و با اشتراک گذاری پست دلخواه خود در شبکه های اجتماعی مطالب را به دوستان خود نشان دهید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟