loading...
سایت سرگرمی تودرتو | کسب درآمد بالا | tudartu
محصولات پر فروش
محصولات ویژه
آخرین ارسال های انجمن
رضا بازدید : 1683 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

 

بهتر است کمي مثبت نگر باشيم. PES 2014 بسيار زيباست و نسبت به نسخه هاي قبلي اش پيشرفت چشمگيري داشته است. استاديومي که من در آن نسخه کوتاهي از بازي را بازي کردم، دقت جزئيات بسيار بالايي داشت و اتمسفري هماننديک استاديوم واقعي احساس مي شد و تماشاگران هم ديگر همانند ربات هاي زشت نبودند! تماشاچيان پرچم هاي تيمشان را برافراشته بودند و با پيروزي تيم مقابل جوي متشنج به خود مي گرفتند! ولي تا به اينجا بهترين ويژگي بصري بازي PES 2014بازيکنان است.فايده اي که استفاده از موتور فاکس براي بازي داشته است بسيار بارز بوده است. تکستچرهاي پوست فوق العاده بنظر مي رسند. در بازبيني گل ها و خوشحالي پس از به ثمر رسيدن گل شما مي توانيد به راحتي رگ هاي زيرپوست بازيکنان را در حال تپش ببينيد. يا ريزش عرق از صورت بازيکناني که بيشتر فعالند را ببيني. و شباهت برخي بازيکنان مشهور به چهره واقعي شان همانند بالوتلي، اوزيل و شواين اشتايگر بطور صادقانه اي زياد است.


حداقل سيستم مورد نياز:
Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7
Graphic Card: GeForce 510, Radeon HD 5450 512MB
CPU: Pentium D 820 2.8GHz, Athlon LE-1640
RAM: 1 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

سيستم پيشنهادي:
Operating System: Win Xp 32, Vista, Windows 7, Windows 8
Graphic Card: GeForce GT 440, Radeon HD 5550 1024MB
CPU: Core 2 Duo E7400 2.80GHz, Athlon II X2 255
RAM: 4 GB
HDD: 10 GB
DirectX: 9.0c

Pro-Evolution-Soccer-2014


توضيحات نصب :
ابتدا آنتي ويروس خود را به کل غير فعال نماييد. حال به اکسترکت پارت ها بپردازيد و فايل هاي ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا کنيد. فايل اجرايي Setup.exe را به صورت Run As Administrator اجرا نماييد و به نصب بازي بپردازيد. دقت داشته باشيد که بازي بر روي ويندوز 7 تست شده و سالم مي باشد. فايل هاي آپديت بازي در فولدر Redist موجود مي باشند که پس از نصب بازي ، تمامي آپديت هاي موجود در اين پوشه را در صورت نياز نصب نماييد. دقت داشته باشيد که براي نصب بازي، حتما بايد پيش نياز Net Framework 4.5 به بالا بر روي سيستم شما نصب باشد وگرنه فايل اجرايي نصب بازي اجرا نخواهد شد! بازي به طور خودکار کرک مي شود، ولي اگر نياز به کرک بازي داشتيد، مي توانيد از لينک آخر همين پست آن را دانلود نموده و طبق توضيحات آن، کرک را نصب نماييد. روش نصب و فايل هاي فشرده تست شده و سالم مي باشند. تيم دانلودها اميدوار است از اين بازي فوق العاده زيبا نهايت لذت را ببريد.


حجم دانلود : 2.69 گيگابايت


لينک دانلود

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات ویژه فروشگاه با تخفیف عالی
درباره ما
Profile Pic
سایت تودرتو فعالیت خود را در زمستان 1391 شروع کرده و به سرعت در حال ارتقاء می باشد.با عضویت و شرکت در بحث ها از وبگردی لذت ببرید و با اشتراک گذاری پست دلخواه خود در شبکه های اجتماعی مطالب را به دوستان خود نشان دهید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟