loading...
سایت سرگرمی تودرتو | کسب درآمد بالا | tudartu
محصولات پر فروش
محصولات ویژه
آخرین ارسال های انجمن
رضا بازدید : 2770 شنبه 05 بهمن 1392 نظرات (1)

 

امروز یک روش خیلی خوب کسب درآمد از اینترنت رو به شما معرفی می کنم که خیلی ها میتونند درآمد خیلی بالایی با این روش داشته باشند.این روش مخصوص وبمسترها و صاحبان وب میباشد.بسیاری از وبلاگ نویسان و صاحبان سایتها دنبال یک فضای خوب و رایگان برای آپلود فایلهاشون می گردند.خوب من می خوام یک سایت به شما معرفی کنم که علاوه بر این که 100 گیگابایت فضای رایگان با لینک دانلود مستقیم به شما میده ، شما می تونید با اشتراک گذاری فایلهایی که آپلود می کنید و بقیه دانلود می کنند درآمد کسب کنید ..چی از این بهتر؟سوالمتفکر

خوب من وقتی خواستم این کار رو انجام بدم اول یک تحقیقکردم دیدم بهترین و معتبر ترین سایتها همینه.چرا؟

چون این سایت هم ایرانیه هم یک سایت جهانی و به چند زبون پشتیبانی میشه و شما پولتون رو راحت به حساب بانکی در ایران واریز می کنید.تشویق


مزیت دیگری که داره اینه که فایلها رو میتونیم در همه شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و تویتر اشتراک بزاریم و درآمد بسیار بالاتری داشته باشیم..

کسب درآمد با آپلودو دانلود فایل

خوب بقیه توضیحات رو از زبون خود سایت می نویسم..

 

آپلودبوی اولین سایت ایرانی با ماهیت بین المللی است که اقدام به پرداخت پول به ازای هر دانلود می نماید لازم به ذکر است شما علاوه بر امکان دریافت پول می توانید به ازای درآمد خود حساب کاربری ویژه دریافت کرده و به دوستان خود بفروشید .

 

سایتهای با بازدید ایرانی

میزان درآمد به ازای 1 دانلود توسط دانلود کننده ایرانی ، بین 15 تا 90 ریال بوده و این مقدار بر حسب حجم فایل تغییر می یابد لذا درآمد شما به ازای هر 1000 بار دانلود فایلهای شما بصورت زیر خواهد بود :

 

  • 1000 بار دانلود فایلهای زیر 50 مگابایت :   0.50 دلار

  • 1000 بار دانلود فایلهای 50 تا 500 مگابایت :   1 دلار

  • 1000 بار دانلود فایلهای بین 500 تا 1000 مگابایت :   2 دلار

  • 1000 بار دانلود فایلهای بالای 1010 مگابایت :  3 دلار

بطور مثال فقط با یک اکانت رایگان ،  اگر شما فقط 20 فایل 5 مگابایتی داشته باشید و بطور متوسط هر فایل در روز 200 بار دانلود شود درآمد شما فقط در یک روز به مبلغ 2 دلار  خواهد رسید و بعد از 3 روز و رسیدن به مبلغ 5 دلار می توانید دریافتی خود را داشته باشید  .

لازم به ذکر است درآمد شما از دانلود از سایر کشورها تا 5 برابر این مقدار می باشد و در صورت ارتقاع اکانت به حساب ویژه  می توانید تا روزانه 50 دلار درآمد کسب کنید .

 

سایتهای با بازدید خارجی

اما درآمد از بازدیدکننده خارجی 2 تا 3 برابر می باشد بطور مثال اگر شما دانلود کننده آمریکایی یا انگلیسی داشته باشید میزان درآمد بصورت زیر خواهد بود :

  • 1000 بار دانلود فایلهای زیر 50 مگابایت :   2 دلار

  • 1000 بار دانلود فایلهای 50 تا 500 مگابایت :   3 دلار

  • 1000 بار دانلود فایلهای بین 500 تا 1000 مگابایت :   5 دلار

  • 1000 بار دانلود فایلهای بالای 1010 مگابایت :  20 دلار

این میزان بر اساس کشورهای مختلف متفاوت می باشد .

آپلودبوی اولین سایت ایرانی با ماهیت بین المللی است که اقدام به پرداخت پول به ازای هر دانلود می نماید لازم به ذکر است شما علاوه بر امکان دریافت پول می توانید به ازای درآمد خود حساب کاربری ویژه دریافت کرده و به دوستان خود بفروشید .

روش کسب درآمد به اینگونه است که شما فایلهای وبسایت یا وبلاگ خود را در اکانت خود در سایت آپلود می نمایید و سپس لینک دانلود داده شده را در سایت خود قرار می دهید .

وقتی بازدیدکننده سایت یا وبلاگ شما بر روی لینک کلیک کرد و برای دانلود به سایت ما آمد و فایل رو دانلود کرد به ازای هر دانلود مبلغی به حساب شما اضافه میگردد .

شما می توانید پس رسیدن این مبلغ به ۵ دلار درخواست پرداخت بدید و موجودی خود را به ریال و در حساب بانکی عضو شتاب خود برداشت کنید .

لازم به ذکر است کلیه پرداخت ها شنبه و یکشنبه هر هفته انجام میشود .

اگه منطقی بهش نگاه کنیم میبینیم که چه درآمد بالایی می تونیم داشته باشیم.پس از طریق لینک زیر عضو شوید.

عضویت در سایت آپلود بوی

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ساناز در تاریخ 1393/06/28 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

عالی بودشکلک


کد امنیتی رفرش
محصولات ویژه فروشگاه با تخفیف عالی
درباره ما
Profile Pic
سایت تودرتو فعالیت خود را در زمستان 1391 شروع کرده و به سرعت در حال ارتقاء می باشد.با عضویت و شرکت در بحث ها از وبگردی لذت ببرید و با اشتراک گذاری پست دلخواه خود در شبکه های اجتماعی مطالب را به دوستان خود نشان دهید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟