loading...
سایت سرگرمی تودرتو | کسب درآمد بالا | tudartu
محصولات پر فروش
محصولات ویژه
آخرین ارسال های انجمن
رضا بازدید : 2829 شنبه 21 بهمن 1391 نظرات (0)

 

هيــس !
کــــمي آرامــــتـــر تنـــــها شــــو
بي صـــــدا تــــر بـــشــــکــــن
آهــــســــتــــه تـــر سراغـــــش را بگـــــيـــــر
مـــمــــکــن است بــــيـــدار شــــود
وجــــــــدان نــــــداشتــــــه اش !

.
.
.
به بعضيا بايد گفت يه برنامه بذار ديگه نبينمت . . .
.
.
.
ياد گرفتم
دستانم اينبار که يـــخ کرد
ديگر دستانت را نگيرم
آستين هايم از تو با ارزشتر و ماندني ترند

پیامک های تیکه دار و جالب
.
.
.
مثل ليواني شده ام که لبه اش پريده باشد!
تشنه که شدي مراقب باش !
عجيب وحشي ام…
.
.
.
آب نريختـــــم که برگردي
آب ريختـــــم تـــا پاک شود
هر چه رد پاي توست ، از زنـــدگيـــ ام…!
.
.
.
چـه تـجـارت نـاشـيـانه اي بـود
آن هـمـه نـازي کـه مـن از تـو خـريـدم . . .
.
.
.
چشم هايت وقتي دروغ مي گويي زيبا تر مي شوند…
اگر مي خواهي زيبا ترين باشي
هميشه به من بگو دوستت دارم …!!
.
.
.
مشکل از جايي شروع ميشه که …
دلتنگ کسي باشي که نيست،
حوصله کسي رو نداشته باشي که هست …
.
.
.
خوب که فکر مي کنم
مي بينم گاهي يک شکلات ِ مغزدار
بيشتر ميچسبد
تـــــا
عاشقانه هاي اين عاشق هاي تو خالي !


.
.
.
من خودم را به تو تقديم کردم و تو مرا به هيچ فروختي …
چه معامله ي پاياپايي …
.
.
.
بعضيا کاري باهات ميکنن که يادآوري تمام لطف هايي که در حقشون کردي …
به شدت از خودت متنفرت ميکنن !


.
.
.
اين روزها به هرکي پر و بال بدي به جاي اينکه باهات پرواز کنه ، واست دم در مياره …
.
.
.
هــــي فلانـــــــــــــــــــــــــــــي…
عاشقـــــــانه هاي مــــرا بـــه خـــــودت نگيـــــر،
مخـــــاطب مــــن، معشـــــوقـــه ايــست کـــه وجـــودش را به دنيـــــايي نميـــــدهــــم…
.
.
.
لقمــــه بزرگتر ازدهانت بودم
براي همين بودکه مرا خرد ميکردي
تا انـــدازه شوم
.
.
.
بـلافـاصـله پـس از مـرگـم …
مـرا بـه خــاکــ نسپـاريــد؛
دوسـتـانــم عادتـــ دارنــد کـه…
ديــــر بيــاينـــــد…
.
.
.
خواستے ديگـــه نباشے ،
آفرين … چــــه با اراده !
لعنَت به دبستانـے که تو از درسهاش ،
فقط تصميــم کبــر ے رو آموختـــے …
.
.
.
اِلتِمــــــــاس مــــــالِ ديـــــــروز بــــود
مـــــــالِ وَقتـــــــي بـــود ?ــــہ ســـــــاده بودم
اِمــــــــروز ميــــــخــــواي بـــِــري ؟؟؟
هيــــــــــــــس !!!
فَقَطــ ” خــُـــداحــــــــــافِظـــ …


.
.
.
پياز هم که خرد ميکني برايش اشک ميريزي !
از پياز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردي و خنديدي …
.
.
.
بعضيا هيچي نيسن به جز ? حرف :
ا د ع ا
.
.
.
يه سري آدما هستن که اگه تو زندگيت نبودن،
الان داشتي با خيال راحت نفس مي کشيدي …
.
.
.
کاش از همان روز اول ميدانستم که “دوستت دارم” تکه کلام توست
.
.
.
يــه وقتايـــي يــه کسايـي رو تـــــو زندگيــمـون راه ميديم
که نــنــه بـابـاشون تــــو خــونـــه بـــه زور راشـــون ميــــدادن…
.
.
.
بعضي ها هستن وقتي به ما ميرسن با کلي اعتماد به نفس ميگن:
“من با بقيه فرق دارم و مثل همه نيستم”
بعد معلوم ميشه تنها فرقشون اينه که از بقيه خيلي بدترن …
.
.
.
مي گفت : پاي رفتن نـدارم … راست مي گفت !!! بـــا ســر رفـــــت …
.
.
.
چشمانم را مي بندم
نقابت را بردار
بگذار صورتت هوايي بخورد!
.
.
.
مخاطبهاي امروزي رو هرچي بيشتر خاص کني؛
بي خاصيت تر ميشن…
.
.
.
اين جماعت مي گفتن
اشک هايت را
خرج رفتنش نکن
راست مي گفتن
بي من
تو
مفت هم نمي ارزي
.
.
.
بزرگترين اشتباه ما اين است که :
گاهي‌ آدم‌ها رو ؛
بسيار طولاني تر از چيزي که لياقتش را دارند ،
در زندگي‌مان نگاه مي‌داريم …
.
.
.
وقتي چند تا کوتاه فکر
معني محبت و دل سوزي رو
از عشق و علاقه تشخيص نميدن
وضع بهتر از اين نميشه ..!
.
.
.
دنيا مثل شهربازي شده ، جايزه بازي با آدما ، يه عروسک ديگست !
.
.
.
عزيزم چه زيبـا اجرا ميکنـي
خط به خط تمام گفتــــه هايم را
خواســـته هايم را
هه !!!!!
امـــــا
براي ديگري!
.
.
.
دلت را خوش نکن به اين “دوستت دارم”ها …
تمامشان تاريخ مصرف دارند …


.
.
.
سهميه هواي من هم براي تو …
براي نفس نفس زدن در آغوش او لازمت ميشود !
.
.
.
روزي فکر ميکردم هديه اي هستي از طرف خدا
اما امروز فهميدم تقاص اشتباهاتم بودي …
.
.
.
اگه تو روت خنديدم به خاطر اين بود که نخواستم تو روت بالا بيارم ، اينو بفهم !
.
.
.
هرکي ازم سراغت رو ميگيره نميگم وجود نداري ، ميگم وجودش رو نداشتي … !
.
.
.
اين روزها اگه کسي گفت : “من عاشقتم” … بپرس : تا ساعت چند ؟
.
.
.
ليـــاقــت مــي خواهــد
بـــودن در شعــر هـــاي دختــريــــ کهــــ
بـــــا تمامــــ عشقــش نبـــودنـــت را اشکــــ مــي ريـــزد
تعجـــب نکــــن !!
در بي ليـــــاقتي تـــو شکـــي نيـــست
اينجـــا دليـــل بــودنـــت ميـــان بغــــض هــــايـــم
خــريتـــــ خـــودم اســـت نـــه ليـــاقــــت تــــو …!

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات ویژه فروشگاه با تخفیف عالی
درباره ما
Profile Pic
سایت تودرتو فعالیت خود را در زمستان 1391 شروع کرده و به سرعت در حال ارتقاء می باشد.با عضویت و شرکت در بحث ها از وبگردی لذت ببرید و با اشتراک گذاری پست دلخواه خود در شبکه های اجتماعی مطالب را به دوستان خود نشان دهید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟