loading...
سایت سرگرمی تودرتو | کسب درآمد بالا | tudartu
محصولات پر فروش
محصولات ویژه
آخرین ارسال های انجمن
رضا بازدید : 3093 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

 


هر سال با نزديک شدن سال جديد دغدغه ي خيلي از خانم ها انتخاب مدل مانتو مناسب با اندام و شرايط سني شان مي باشد.دراين مطلب مطالبي را ذکر ميکنيم که در انتخاب مدل مانتو به شما کمک کند.

راهنماي انتخاب مدل مانتو

يکي از لباس هاي ضروري خانم هاي ايراني مانتو است. نکات بسيار مهمي در انتخاب مدل مانتو وجود دارد که بستگي به اندازه قد و ترکيب اندامي شما دارد، که با رعايت اين اصول مي‌توانيد بهترين مدل مانتو را انتخاب کنيد تا ظاهرتان متناسب ديده شد. سعي ميکنيم در اين مطلب مهمترين نکات را ذکر کنيم تا در انتخاب مدل مانتو سال به شما عزيزان کمک کند.

انتخاب مدل مانتو براي خانم‌هاي قد بلند:

لباسي که از بالا تا پايين تکرنگ باشد به دليل اينکه خطي يکدست ايجاد مي‌کند، شما را بلندتر نشان خواهد داد. انتخاب رنگي متفاوت براي مانتو و شلوارتان، باعث مي‌شود که قد شما به چند قسمت مختلف تقسيم و تفکيک بشود و در نتيجه کوتاهتر و متناسب‌تر ديده بشويد. پس به خاطر داشته باشيد هرگز مانتو و شلوار يک رنگ نپوشيد و سعي کنيد مانتو و شلوار و حتي کفشتان در چند رنگ متفاوت اما در يک هارموني انتخاب شود.نکته مهم ديگر در انتخاب مدل مانتو  براي خانم هاي قد بلنداين است که مانتواي خيلي کوتاه نيز پاها را بلندتر از آنچه هست نشان مي‌دهد پس از پوشيدن چنين مدل‌هايي خودداري کنيد.هر مانتوي که خيلي گشاد و بادکرده باشد شما را بزرگتر از آنچه که هستيد نشان مي‌دهد.مدل مانتو را سعي کنيد به گونه اي انتخاب کنيد که کمر دار باشد چون مانتوهاي زنانه کمردار تنگ شما را خوش اندام و زيبا نشان مي‌دهد.مدل مانتوي که به انحناها و برجستگي‌هاي بدن تاکيد بيشتري بکند، توجه را از قد بلند دور مي‌کند و اندام شما را متناسب‌تر نشان مي دهد.

مدل مانتو, مدل مانتو سال92, مدل های مانتو سال-www.tudartu.ir-92



انتخاب مدل مانتو براي خانم هاي ريزه اندام و کوتاه قد:

سعي کنيد مدل مانتو را از آن دسته مانتوهاي ساده‌اي که تنگ و قالب تن هستند، انتخاب کنيد. از پوشيدن مانتوهايي با دامن‌هاي خيلي گشاد و کلوش خودداري کنيد.اگر در انتخاب مدل مانتو به سايز خود دقت نکنيد، مجبوريد شانه‌هاي بزرگ و آستين‌هاي بلند مانتويتان را به خياط بسپريد تا آن را اصلاح کند.در انتخاب مدل مانتو  سعي کنيد از انتخاب مانتوهاي خيلي بلند خودداري کنيد زيرا موجب مي‌شود که کوتاهتر ديده شويد. يک مدل کوتاه تا روي زانو براي شما بسيار مناسب است.مدل مانتويي که راه‌هاي عمودي باريکي دارد، باعث ايجاد خطوط عمودي بيشتري روي لباس مي‌شود و درنتيجه شما را بلندتر نشان مي‌دهد، همچنين اين مانتوها رسمي و کلاسيک است.

انتخاب مدل مانتو براي خانم‌هاي چاق و درشت اندام:

در انتخاب مدل مانتو سايز را فراموش کنيد و به دوخت مانتو توجه کنيد. هيچ کس نمي داند شما دقيقا چه سايز مانتويي بايد بپوشيد، بنابراين تلاش کنيد تا خود را در لباسي خيلي تنگ، در لباسي که کاملا متناسب اندام شما نيست، در فشار قرار ندهيد. درعوض مانتو هايي را انتخاب کنيد که اندازه شما دوخته شده باشد و دوختش مناسب اندام شما باشد. در انتخاب مدل مانتو سال به اين نکته توجه کنيد که مانتو هاي کشي و استرچ و کمرهاي کشي معمولا براي زنان درشت اندام مناسب نيست. سعي کنيد خطوط افقي در مانتو‌يتان نباشد، راه راه پارچه ها، نوارها و خطوط افقي شما را چاقتر و عريضتر نشان مي دهد. مانتو هايي را بپوشيد که خطوط و راه هاي عمودي دارند يا اصلا راه و خطي ندارند.از پوشيدن مانتوهايي که جيب هاي بغل از رو دارد، خودداري کنيد.در انتخاب مدل مانتو  سعي کنيد مانتوهاي خيلي کوتاه انتخاب نکنيد و به دنبال مدل هايي باشيد که شکاف هاي پهلو و جانبي دارند، زيرا اين مدل ها علاوه بر افزايش شيکي و مد بودن، به راحتي شما در هنگام حرکت کمک مي کنند. مانتوهايي با دامن هاي کلوش ياA شکل بپوشيد.

عکس هایی از مدل مانتو 92

 

برچسب ها مدل , مانتو , مد , خانمها , عکس ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات ویژه فروشگاه با تخفیف عالی
درباره ما
Profile Pic
سایت تودرتو فعالیت خود را در زمستان 1391 شروع کرده و به سرعت در حال ارتقاء می باشد.با عضویت و شرکت در بحث ها از وبگردی لذت ببرید و با اشتراک گذاری پست دلخواه خود در شبکه های اجتماعی مطالب را به دوستان خود نشان دهید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟