loading...
سایت سرگرمی تودرتو | کسب درآمد بالا | tudartu
محصولات پر فروش
محصولات ویژه
آخرین ارسال های انجمن
رضا بازدید : 1113 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

 

اين 7 روشي که براي تان شرح داده ايم، مي تواند در زندگي شما تفاوت بزرگي را به وجود بياورد. امتحانش ضرري ندارد!

بيشتر اوقات عادت کرده ايم که خودمان را از دريچه نگاه ديگران بشناسيم و اگر در اين راه افراد نگاه خوبي به ما نداشته باشند اعتماد به نفس مان تا اندازه زيادي پايين مي آيد و اگر شانس با ما باشد و کسي از ما خوشش بيايد، تقريبا در آسمان ها سير مي کنيم اما يادتان باشد که درک ما از خودمان تاثير زيادي روي نوع نگرش ديگران دارد زيرا آدم ها همان طوري راجع به ما فکر مي کنند که ما در مورد خودمان فکر مي کنيم. در اين بين عوامل زيادي وجود دارند که تحت کنترل ما هستند و مي توانيم با رعايت آن اعتماد به نفس مان را بالا ببريم. اين ?روشي که براي تان شرح داده ايم، مي تواند در زندگي شما تفاوت بزرگي را به وجود بياورد. امتحانش ضرري ندارد!

1 - لباس مناسب به تن کنيد

وقتي که شما خوب به نظر برسيد ديگران ديد متفاوتي نسبت به شما پيدا مي کنند. با حمام و مرتب کردن سر و صورت و پوشيدن لباس تميز مي توانيد اعتماد به نفس لازم را کسب کنيد اما آراستگي به اين معنا نيست که پول زيادي خرج کنيد.مي توانيد به جاي تهيه انبوهي لباس ارزان قيمت، چند تکه لباس با کيفيت مناسب خريداري کنيد و با اين کار ظاهر خود را آراسته تر کنيد.

2 - به نحوه ايستادن خود توجه کنيد

اگر با سستي و بي حالي و شانه هاي افتاده صحبت مي کنيد، وقتي نسبت به آنچه انجام مي دهيد علاقه نشان نمي دهيد و به خودتان عشق نمي ورزيد اين به اين معناست که شما اعتماد به نفس کافي نداريد. در هنگام صحبت کردن صاف بايستيد، سرتان را بالا بگيريد و تماس چشمي داشته باشيد. با تمرين اين موارد نه تنها احساس مثبتي در ديگران نسبت به خود ايجاد مي کنيد بلکه احساس قدرت بيشتري نيز مي کنيد.

3 - در رديف و صف جلو قرار گيريد

اکثر مردم در مدرسه، اداره و جلسات ترجيح مي دهند در رديف عقب قرار گيرند چون از مورد توجه قرار گرفتن وحشت دارند و در واقع اعتماد به نفس ندارند. تصميم بگيريد براي رفع آن در رديف جلو بنشينيد و بر ترس خود غلبه کنيد. نکته ديگر آنکه افراد با اعتماد به نفس بالا سريع راه مي روند، آن ها هميشه جايي براي رفتن و ديدن دارند. حتي اگر عجله نداريد با انرژي حرکت کنيداين باعث مي شود مهم به نظر برسيد.

 

با 7 تکنیک اعتماد به نفس خود را زیاد کنید,اعتماد به نفس-www.tudartu.ir


4 - با صداي بلند صحبت کنيد

اگر جزو گروهي هستيد که از صحبت کردن با صداي بلند در جمع وحشت داريد از همين حالا شروع کنيد. سعي کنيد حداقل يک بار در گروه با صداي رسا صحبت کنيد؛ از اين روش نه تنها اعتماد به نفس خود را بالا مي بريد بلکه در جمع دوستان تان محبوب تر نيز مي شويد.

5 - سخنران خود باشيد

30 تا 60 ثانيه از سخنراني هايي که اهداف و آرزوهاي شما را در بردارد بر روي کاغذ بنويسيد و آن را در جلوي آينه با صداي بلند مانند يک سخنران بازگو کنيد حتي مي توانيد در ذهن خود نيز آن را مرور کنيد. شايد اين کار براي تان قدري خنده دار به نظر برسد اما باور کنيد که مي تواند معجزه اي را در بالا بردن اعتماد به نفس تان ايجاد کند.

6 - سپاسگزار باشيد

به جاي آن که به نداشته ها و نقاط ضعف خود تاکيد کنيد ليستي از چيزهايي که داريد تهيه کنيد و هر روز زماني را به قدرداني و سپاسگزاري اختصاص دهيد. موفقيت هاي گذشته، مهارت هاي منحصر به فرد و حرکت هاي مثبت خود را مرور کنيد.

7 - از ديگران تعريف کنيد

وقتي ما نسبت به خود احساس مثبت نداريم به توهين و غيبت ديگران مي پردازيم. براي تغيير آن بايد ياد بگيريد از ديگران تعريف و از شايعه پراکني در مورد ديگران خودداري کنيد. با يافتن بهترين ها در ديگران بهترين ها را در خود مي يابيد.

منبع : aftabir.com

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات ویژه فروشگاه با تخفیف عالی
درباره ما
Profile Pic
سایت تودرتو فعالیت خود را در زمستان 1391 شروع کرده و به سرعت در حال ارتقاء می باشد.با عضویت و شرکت در بحث ها از وبگردی لذت ببرید و با اشتراک گذاری پست دلخواه خود در شبکه های اجتماعی مطالب را به دوستان خود نشان دهید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟