loading...
سایت سرگرمی تودرتو | کسب درآمد بالا | tudartu
محصولات پر فروش
محصولات ویژه
آخرین ارسال های انجمن
رضا بازدید : 1250 جمعه 04 اسفند 1391 نظرات (0)

 

اين مطلب فقط جنبه طنز و سرگرمي دارد و قصد توهين به دخترخانم هاي محترم را ندارد.

1- مدل جنتلمن( از نوع woman): خدا را شکر بين اين همه مدلهاي عجيب و غريب يه عده از دخترا ( که واقعا معدودن) هم هستن که علاوه بر اينکه مد روز و تحصيل کرده هستند خودشونو گم نکردن و فارغ از سرگرمي هاي الکي تو زندگي دنبال پيشرفتن!

2- مدل نازنازي: اين مدل کار و زندگيشون با دوستا بيرون رفتن و تلفن و چته و تا 50 سالگي تو اتاق عروسک نگه مي دارن. فعاليتهاشونم شامل: خريدن هر چيز مد روز و به باد دادن پولاي باباجون هست!!

3- مدل اجتماعي: اين عده بيشتر شامل دختراي فمينيسته که عاشق شرکت تو فعاليت هاي اجتماعين. ولي وسط همون کارها هم تا يکم کار جدي بشه دادشون در مياد که بابا ما خانوميم اين قدر کار سخت بهمون ندين!

مدل های مختلف دختر!!-www.tudartu.ir



4-مدل مرد ذليل: اين مدل که در حال انقراضن عاشق شوهر کردن و بشور بسابن! (به علت کمياب بودن اين مدل نتونستم اطلاعات بيشتري در موردشون پيدا کنم.

5- مدل مامانم اينا: اين مدل دختراي محبوب مادراشونن و همه کاراشونو با نظر مادراشون انجام ميدن. خيليهاشونو ميشه تو گروه خرخونا که پايين توضيح ميدم هم پيدا کرد.

6- مدل ضد پسر: اين مدل يه جورايي همه فکر و ذکرشون اينه که يه پسرو ضايع کنن و تا يک سال اين اتفاق خجسته رو واسه دوست و آشنا تعريف کنن.....

7- مدل خرخون: اين مدل تو زندگي فقط يه کار بلدن اونم درس خوندنه. تو بحرشونم که بري ميبيني از خياطي بگير تا گواهينامه زير دريايي رو گرفتن ولي پاي عمل که برسن هيچي بلد نيستن.

8- مدل روشنفکر: اين مدل خودشونو عقل کل ميدونن و عشق شرکت تو کلاسهاي مختلفن. از يوگا بگير تا مديتيشن و .......
 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات ویژه فروشگاه با تخفیف عالی
درباره ما
Profile Pic
سایت تودرتو فعالیت خود را در زمستان 1391 شروع کرده و به سرعت در حال ارتقاء می باشد.با عضویت و شرکت در بحث ها از وبگردی لذت ببرید و با اشتراک گذاری پست دلخواه خود در شبکه های اجتماعی مطالب را به دوستان خود نشان دهید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟