loading...
سایت سرگرمی تودرتو | کسب درآمد بالا | tudartu
محصولات پر فروش
محصولات ویژه
آخرین ارسال های انجمن
رضا بازدید : 2143 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)

 

عزيزم روز تولدت را با آسماني پر از ستاره هاي چشمک زن

با دشتي پر از شقايق ها و با آرزوي موفقيت براي تو

به تو تبريک ميگويم . . .

گل من تولدت مبارک

 - -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

روز تولد انسانها در هيچ تقويمي يافت نميشود ، چرا که فقط

در قلب کساني است که به آنها عشق ميورزيم . . .

عزيزم تولدت مبارک . . .

 - -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

عزيزم روز تولدت را با آسماني پر از ستاره هاي چشمک زن

با دشتي پر از شقايق ها و با آرزوي موفقيت براي تو

به تو تبريک ميگويم . . . گل من تولدت مبارک

- -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

رسيده روز تولد تو که باز برات هديه بگيرم

واسه من اينم يه جور بهونه ست بگم که چقدر برات ميميرم

روز آغاز زيستن مبارک

اس ام اس های تبریک تولد سری اول-www.tudartu.ir
- -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

تو پرستوي اميدي مگر از من تو جه ديدي

غربت من و که ديدي از کنارم پر کشيدي !؟

با تمام بي وفائيت ميگم تولدت مبارک

دوستت دارم ...

- -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

زيبا ترين تولد ها ، آن هائيست که در رويا براي کسي ميگيريم

که عاشقانه دوستش داريم

بهترين دليل واسه زندگيم تولدت مبارک

- -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

وقتي که پاتو گذاشتي روي اين زمين خاکي

تموم گل هاي عالم شدن از دست تو شاکي

خدا هم هواتو داشته ، تو رو با گلا سرشته

با تو دنياي پر از درد ، واسه من مثل بهشته

روز ميلادت مبارک عزيزترينم .

 - -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

عزيزم آهنگ صدايت با به دنيا آمدنت زيبا ترين ترانه زندگيم

نفس هايت تنها بهانه نفس کشيدنم و وجودت تنها دليل زنده بودنم است

پس با من بمان تا زنده بمانم ... تولدت مبارک . . .

 - -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

واسه من جشن تولدت يه بهونه بود هميشه / که رو هديه بنويسم دلم از تو دور نميشه

عزيزم تولدت مبارک ، دوستت دارم . . .

 - -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

روز تولد انسانها در هيچ تقويمي يافت نميشود ، چرا که فقط

در قلب کساني است که به آنها عشق ميورزيم . . .

عزيزم تولدت مبارک . . .

 - -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

هنوز هم زمستون به يادت بهاره / تو قلبم کسي جز تو جائي نداره

صداي دلم ناسازگاره / سکوتم به جز تو صدائي نداره

عزيزم تو اولين کسي هستي که عشقش در قلبم متولد شد

و تولد عشق تو در بهار را تا پايان حيات بشر به کما خواهم برد

از طرف دوست دار هميشگي تو . . .

 - -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

حقارت واژه ها را وقتي ديدم که نتونستن مهربونيت رو توصيف کنند

به اندازه تمام خوبي هاي دنيا دوستت دارم . تولدت مبارک عزيزم . . .

 - -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

عزيزم بهترين انتخاب عمرم همراه شدن با تو در مسير زندگي است

هر چيز خوبي در دنيا فقط يکيست ?..شاخه گل به مناسبت ... سالگرد

ازدواجمان تقديمت ميکنم ?.....ياد آور بهترين انتخاب زندگي ام را فراموش نميکنم

 - -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

مهربان ترينم وقتي تو با مني ? سرود و شادي با من است

در ضميرم نقش تو را بر قلبم حکاکي کردم و هر لحظه دلم به ياد تو ميتپد

در قلب من آفتاب تابان باش .....(تاريخ) سالروز ازدواجمان را عاشقانه تبريک ميگويم

- -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

قشنگ ترين تصوير عمرم عکس نازنيني از نخستين ديدن توست

خوش آهنگ عمرم ? يادگار دلنشين اولين خنديدن توست ...

تولدت مبارک . . . دوستت دارم

- -- ------>پيام تبريک تولد<------ --- -

يک تکه بلور از جنس حضور / يک ياس سپيد از رنگ اميد

با هرچي وفاست از سوي خدا / همه تقديم تو باد

عزيزم امروز قشنگ ترين روز زندگيمه

تولدت مبارک

 

برچسب ها تبریک , تولد , اس ام اس , تفریح , sms ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
محصولات ویژه فروشگاه با تخفیف عالی
درباره ما
Profile Pic
سایت تودرتو فعالیت خود را در زمستان 1391 شروع کرده و به سرعت در حال ارتقاء می باشد.با عضویت و شرکت در بحث ها از وبگردی لذت ببرید و با اشتراک گذاری پست دلخواه خود در شبکه های اجتماعی مطالب را به دوستان خود نشان دهید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟